ΤΕΣΤ - ΓΝΩΜΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΤΕΣΤ - ΓΝΩΜΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΕκτύπωσηE-mail

ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ C180 ΜΟΝΤΕΛΟ 1998 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΤΕΣΤ

Διανύθηκαν 1208  μίλια

CO%       Οξείδιο του Άνθρακα

Πριν 0.68    ( χωρίς TOP - MAG )

Μετά 0.46    ( με TOP - MAG )

Μείωση 32%

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΕ ΛΙΤΡΑ ΑΝΑ 100 Miles.

Πριν 17.8 Λίτρα   ( χωρίς TOP - MAG )

Μετά 14.6 Λίτρα   ( με TOP - MAG )

Μείωση 17.6%

Συνοπτικά:

Κατανάλωση καυσίμου μειωμένη κατά 17,6 %.

CO  ( Οξείδιο του άνθρακα ) μειωμένο στις υψηλές ταχύτητες κατά 32 %.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ TOP-MAG Super Duty Fuel Saver


              


*  Τα ως άνω έγγραφα δόθηκαν από πελάτη που δεν μπορούσε να περάσει ΚΤΕΟ ( έγγραφο 1 )  και τοποθετώντας το TOP – MAG πέρασε κανονικά (έγγραφο 2).

HUNDAI SANTA FE 2300 cc MΟΝΤ.2001

Η μέτρηση έγινε από μηχανολόγο μηχανικό.


Διένυσε 2500 χλμ με μέση κατανάλωση 12,4 λίτρα / 100 χλμ.

Με τοποθετημένο το TOP – MAG στα 2500 χλμ η μέση κατανάλωσή του μειώθηκε στα 10,6 λίτρα / 100 χλμ μείωση 15%.

Διαπίστωσε στρώσιμο του κινητήρα και μεγάλη διαφορά μείωσης θορύβου μεταξύ 3000 – 4500 στροφές όπως και καλύτερη ροπή κατά την οδήγηση.

Στα 3500 χλμ η μέση κατανάλωση κατέβηκε στα 9,5 L/100 δηλαδή μείωση 23%.

 

AUDI Α4

ΜΟΝΤ. 2004 1800 cc : Από 9,2 L/100 μείωση στο 6,7 L/100

AUDI A6

ΜΟΝΤ. 2000, 3000cc diesel : 2 TOP-MAG Μείωση 15% και δουλεύει 300 στροφές πιο κάτω

BMW X3

1 TOP-MAG τεράστια διαφορά στα χαμηλά και μείωση πάνω από 10%

BMW 318 E90

ΜΟΝΤ. 2006 βαλβιτρόνικ:  Μείωση από 9,2 L/100 στο 7,2 L/100

FIAT BRAVO

TURBO 14OOcc : 2 TOP-MAG Από 17 L/100 κατανάλωση έπεσε στα 12 L/100.Η τουρμπίνα

δουλεύει 300 στροφές πιο κάτω

FORD FIESTA

1600 cc ΜΟΝΤ. 2009 : Μείωση πάνω από 15%

G5R 600 μηχανή

Κρύο ζεστό δουλεύει το ίδιο. Στο γέμισμα 30 km επιπλέον

HUNDAI SANTA FE

2300 cc 4x4 ΜΟΝΤ. 2001 : Μείωση από 12,4 L/100 ΣΕ 9,5 L/100 ΜΕΙΩΣΗ 23%

HUNDAI 110

ΜΟΝΤ. 2008: Στο γέμισμα βενζίνης βγάζει 80 km επιπλέον

MERCEDES C180

ΜΟΝΤ. 1998 : ΜΕΙΩΣΗ 17% ΣΕ ΚΑΥΣΙΜΑ 32% ΣΕ ΡΥΠΟΥΣ

OPEL ASTRA

1300 cc H 90 Hp MONT.2006 cdi

Μέση 6,5 L/100.ΜΕ TOP-MAG 5,1 L/100 – ΜΕΙΩΣΗ 22%

Εκτός 5,2 L/100. ΜΕ TOP-MAG 4,2 L/100– ΜΕΙΩΣΗ 20%

Καλύτερη ροπή – μείωση θορύβου μοτέρ

PANDA 4X4 TURBO

ΜΟΝΤ. 2003  Δεν καπνίζει το turbo και ανεβαίνουν οι στροφές από 4000 στις 4500. 500 στροφές πιο πάνω

PEUGEOT 207 RC

ΜΟΝΤ. 2008 1600 turbo : Μεγάλη διαφορά στα χαμηλά με την τουρμπίνα να δουλεύει καλύτερα

PEUGEOT 207

ΜΟΝΤ. 2007 Μείωση από 10,4 L/100 στο 9,1L/100

PEUGEOT 307 MONT. 2008

50 χλμ επιπλέον με ένα ρεζερβουάρ

RENAULT TWINGO

ΜΟΝΤ. 2000: CO% Από 2,37 σε 0,04 στις υψηλές στροφές

CO% Από 0,96 σε 0,02 στο ρελαντί

RENAULT Clio

1200 cc 16v ΜΟΝΤ. 2002: Εβδομαδιαία διαδρομή χωρίς απόκλιση χλμ.40 ευρώ πριν 30 ευρώ

με TOP-MAG ( με ίδια τιμή βενζίνης)

SUBARU FORESTER

ΜΟΝΤ.2008 ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ : Μείωση 20%

SUBARU FORESTER 2006

Από 12,3 L/100 μείωση σε 9 L/100. Μείωση 26%!!

Η τοποθέτηση γίνεται κάτω από τις εισαγωγές του αυτοκινήτου και όχι δεξιά στο σωληνάκι παροχής.

SUZUKI VITARA

1600 cc, ΜΟΝΤ. 2006 :Από 500 υδρογονάνθρακες μόνο 80 πλήρη καύση.

Daihatsu Sirio 2006 1300cc

Με 12,16 λίτρα βενζίνης(20 ευρώ) διένυσε 30 χλμ επιπλέον. Μείωση 20%

Σε μικτή διαδρομή

BMW  Ε 90  2000cc ΜΟΝΤ.2006

( BMW Γερμανίας 98 οκτανίων ) ( Η μέτρηση έγινε με απλή 95 οκτανίων )

Στις εκκινήσεις χτυπούσαν πυράκια.

Κατανάλωση Αστικός Κύκλος 11.0 L / 100 χλμ.  ( Χωρίς TOP - MAG )

Κατανάλωση Μεικτός Κύκλος 8,5 L / 100 χλμ.    ( Χωρίς TOP - MAG )

Μετά τα 2000 χλμ. με τοποθετημένο το TOP - MAG

Κατανάλωση Αστικός Κύκλος 8.5 L / 100 χλμ.  (  ΜΕ TOP - MAG ΜΕΙΩΣΗ 22% )

Κατανάλωση Μεικτός Κύκλος 6,9 L / 100 χλμ.   ( ΜΕ TOP - MAG ΜΕΙΩΣΗ 20% )

 

Μετά την κάλυψη 3000 χλμ. η κατανάλωση κατέβηκε στο 6,7 L/100 σε διαδρομές εκτός πόλης.

Μείωση : 20%

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για την τοποθέτηση του TOP-MAG σε Land cruiser, Z 350 όπως και για Subaru επικοινωνήστε με την εταιρεία μας.